keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

you feel like you'll never be whole again

© salla 
© salla
tein croisantteja <33
Biksuut, nää oli alennukses, makso yhteensä liki 13€ :) tuli siis H&M liki viikko sitten postissa. Oon tykänny paljon vaikka yläosassa ei oo kunnon "toppauksia", no mä, tai itseasias äiti :D, muutti vähän ja pisti toisten bikineitten toppaukset tonne sisälle :)
Tän kulmien muotoilugeelin ostin viikko takaperin HH:sta. Hinta tais olla 5€ paikkeilla.
Töissä mennyt tosi kivasti, tuntuu ku tää ala sopis mulle paremmin ku hyvi :) oon saanu paljon kehuja yms. 
Viikonloppuna keksitään tyttöjen kaa jotain kivaa :) 
Tää päivä meni reenailles ja töissä olemalla, loppuun vie yks hyvä biiiisi.

9 kommenttia:

  1. Tarkotaks vahvuuksil toppauksia ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojoo ihan vitun sama ei jaksa korjata :D

      Poista
    2. eiku oli kyl pakko ku otti silmää XD mietin kauan sitä et mikä jeesus se sana on!!! :D:D:D mut sä sen onneks sanoit :)

      Poista
  2. misssä sää oot töis!!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rauhalan palvelukeskukses, eli vanhainkodissa :)

      Poista
  3. Sulle ois haaste mun blogissa;)

    VastaaPoista
  4. Hyi helvetti, työnnä nuo bikinikuvat vittuu kukaa jaksa sun XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL kuvia kattella

    VastaaPoista