lauantai 30. kesäkuuta 2012

chillailuu ja töitä

<3
hehe täs nää ihanat jotka ostin siis sillo seppälästä :D
Kristiina teki mulle kynnet perjantaina, aika makosat joo :))
8,90€ Studio Royal :)
esimakuu..
reetta, mä ja iiris innokkaina puutarhuroimassa!!
Nokia Lumia 610 haettiin äitin kaa maanantaina :) 189€ Gigantti

mun lakas ♥
vammaus!
4h- työt loppu, palkkapäivä on kyllä kiva asia! Ekas kuvas näätte vähä ripsiä, eli pistän ripsitupsuja silmiin :) Kampauksestaki vähä esimakua, mut kunnon postausta saatte maanantaina :) ouluun 6pv ja sillee. Nyt Milla meillä yötä, en kyl jaksa sitä kokonaista yötä.. Huomenna konffis ja se munapää sinnekki :DDDDDDDDDDD no ei vaa i love her ♥♥
Toivottavasti kuvat kerto enemmän ku sanat :) Kristiina siis teki mulle kynnet perjantaina, niistä ihanista maksoin 30€ ja oon ihan sairaan tyytyväinen niihin, kampaus tehtiin jo tänää Studio Royalis tää Parkanos ja tää on ihana! Mun hiukset on täydellisen väriset..
Jännittää huominen tärkeä päivä...

3 kommenttia:

  1. pitääks tohon lumiaan ostaa joku "oma" SIM-kortti vai käyks siihen ihan tavallinen? :)
    nätti ja ihanat kynnet:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis ku sä ostat Lumian niin sie paikanpäällä tai sit sun lähimmäs liittymänmyymäläs se SIM-kortti vaihdetaan microsimiin :D mulla ei ainakaan maksanu mitää ku se laitettiin samalla tuo Kankaanpään Gigantis O;
      Mut juu kiitti!! :)

      Poista