perjantai 8. kesäkuuta 2012

haaste :)

Sain Annikan blogista tämmösen haasteen, missä pitää vastata 11 kysymykseen ja keksiä 11 omaa kysymystä seuraaville haastettaville :)


1. Noloin asia mikä sulle on ikinä sattunu?
- Apua, tää on vaikee... Okei mua nolottaa viekin viime kesänä yhet bileet missä siis totaalisesti itkin ja angstasin ku pupelsin hampurilaista(?) sohvalle.. :D kaikki muistuttaa mua viekin siittä ja se hajottaa niin paljon XD


2. Koska ja miksi olit viimeksi tositosi iloinen?
- Tänään, mulla oli tosi kiva meininki töissä, ja aika haikeetakin kun joutu jättään sen porukan Rauhalas.. Mut kaikki ihmiset sai mut vaan tänään tosi iloseks. Toinen asia mistä olin iloinen 2 päivää sitten, että totta tosiaankin voin saada jo tänä kesänä nää raudat pois jos kaikki menee niinku elokuvis :)






3. Paras herkku?
- Kyllä, aurajuusto ja oliivit.. En nyt tiiä voiko sanoo niinkään herkuks, mutta nää kaks asiaa on vaan maailman parasta nautintoa ♥ Toinen herkku on varmaankin valkosuklaajuustokakku... 


4. Tärkeimmät henkilöt sulle?
- Tietysti perhe ja muut läheiset sukulaiset :) Laura, Iiris, Ida, Veera, Tinja, Janina, Sarkku, Milla, Jenna, Janette ja Aaro on kans niin tärkeitä että voi hyvä luoja ♥ Nää ihmiset auttaa mua melkeinpä kaikessa ja on muutenki sellasia ihania ystäviä.





5. Biisi joka saa surulliseks/haikeeks?
The Script - For The First Time, koska kuuntelin tätä, kun olin ihan falling love.. Nyt kaikki on ohi, mutta muistot onneks säilyy ♥


6. Lempi kauppa?
- Ginatricot, ehdottomasti! ♥


7. Mitä syön aamupalaksi yleensä, vai syötkö mitään?
- En mitään :D






8. Missä olen hyvä? 
- Mun mielestä oon hyvä kuunteleen ja hyvä pesikses sekä salibandys :)


9. Paras muisto lapsuudesta?
- Ööö no sanotaan vaikka eskari, yks unohtomattomin aika mun elämässä.






10. Mitä odotat tällä hetkellä eniten? 
- Hmm.. Varmaanki omia rippijuhlia, pesisleiriä ja Blockkareita :)


11. Missä tapasit parhaimman ystäväsi?
- Kyllä, tapasin Lauran ekan kerran koulussa. En aluks tienny ihmisestä yhtään mitään, mut sit alettiin vaan liikkuun samas kaveriporukas aina välkillä ja nyt ollaan erottomattomat :)


♥ Haastan:
OonanSallan ja Iiriksen. Sori en jaksa haastaa muita :)


♥ Kysymykset:
1. Minkälaiset hiuksesi olisivat jos ne olisivat mielestäsi täydelliset?
2. Ketkä ovat parhaimmat ystäväsi?
3. Kuka ihminen on muuttanut elämääsi pysyvästi?
4. Mikä on unelma-ammattisi?
5. 5 suurinta unelmaasi?
6. Oletko kesätöissä? Jos olet niin missä?
7. Ketä fanitat?
8. Lempi kappale?
9. Minkälainen puhelin sulla on?
10. Kuunteletko musiikkia Spotifystä, Youtubesta vai Windows Media Playerista?
11. Oletko ikinä katunut mitään todella minkä olet tehnyt?

10 kommenttia:

  1. Hyvä kuunteleen totta tosiaa mutta paskaa puhut minkä kerkeet

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juurikin näin;) nähtävästi et tunne mua :)

      Poista
    2. Ihanaa ku nää tulee tänne itkeen ku niillä itellä ei oo kaikki hyvin ja pokka ei riitä siihen että tälläset sanottas omalla nimellä :D lmao...

      Poista
    3. tää anonyymien päänaukominen ..

      Poista
    4. niinpä, no Henna lukisippa nää uusimmat nakkihommat, ei riemulla rajaa ku näitä lukee ::DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Poista
  2. montako nakkia menee? olikse saarioinen vai atria?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHAHAHAHAH :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD anna mun nauraa!

      Poista
    2. mitä helvettiä oikeesti :D:D kuka vitun pelle sä oot?

      Poista