perjantai 22. kesäkuuta 2012

kuulumiset pitkästä aikaa

Aika oli ja meni, ripari oli aivan unohtumaton kokemus ♥ konfirmaatio on 1.7. eli on siihen vielä reilu viikko aikaa valmistautua :) mulle laitetaan lauantaina hiukset kampaajalla, onko kellään kokemusta että hiukset laitetaan päivää ennen konfirmaatiota tms. että joudut nukkumaan kampaus päässä? :O mua nimittäin pelottaa niin paljon että hiukset menee ties kuinka huonosti silloin...
Mutta joo, eli lähettiin riparille 13pv. Eka päivä meni tutustumisessa, illalla saatiin vasta huoneet :) minä, Ida, Tinja ja Iiris oltiin samas huonees kolmossolun kakkosessa. Isosta ei siis ollut meijän kanssa. Loppupäivät riparista meni siihen että leikittiin, uitiin, saunottiin, pidettiin iltahartauksia, syötiin ja oltiin aamujumiksissa. Kyllähän siinä vikana iltana itku tuli ♥...
Oikein hyvää jussia kaikille! ;) juhulikaa kunnolla!! Mulla tää päivä menee ekana sukulaisilla ja sitte sen jälkeen kavereitten kans vähä viihteelle!


nina, emppu, sonja ja elina ♥
ida ja iiris ♥
tinjuli ♥
nina :) ♥
tinja ja mango-guava ♥
siisti leikki
© mä
viljamiiii♥
elina ♥
© mä

kling!!!!
iiiiitaaa ♥
© mä
vika ilta </3
käytiin keskellä leiriä seuraamas 1. riparilaisten konffista. pikkulaura pääsi ripille ♥


2 kommenttia:

  1. ihan sikaupee toi 10. kuva ! < en tie laskinko oikein, mut kumminki toi auringonlaskukuva! :D

    VastaaPoista
  2. voi viddu oliko pakko laittaa just tuo kuva :o

    VastaaPoista