sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

pelipäivänä tanssitaan susien kanssa, koko suomi nyt susien kanssa

Jepjep.. Eilen olin siis Tampereella Elinan, Janeten, Mian ja Jennyn kaa :) 
Mulla oli tosi hauskaa, kierreltiin Hämeenkatu-Koskikeskus välii :D sit viimeseks käytiin American Dineris syömäs, omnomnom ♥
Ku pääsin Parkanoon lähettii käymää kattomas 1. riparilaisia, ku niillä oli se vierailupäivä :) Laura tuu jo tänne ♥
Sieltä sit suoraan Pukaraan ja savusaunaan!!!
Tänää ei oo ollu mitää erikoista, heräsin kahelta univelkojen takia, ollu kavereitten kaa ja tehny kotona hommia. Sen sellasta.
Ainiin muuten, alan nyt vähän kattoon noita kommentteja, eli te rakkaat anonyymit, jotka ei keksi enää mitään muutaku puuttua mun elämään tuntematta mua niin valitettavasti en enään julkaise teidän naurettavia kommentteja :)


Elina, Mia ja Jenny ♥
Tampere-asu :)
Janette ♥
Janette ja Elina ♥
Janette ♥
pikkuveikka ♥ se ei oikein osannu tota pallokala ilmettä :D:D
©

Tampereelta ostin nää farkkushortsit, jotka on mun mielestä niin täydelliset... ♥ 17,95€ -50% (norm. 34,95€), ginatricot.
Lisäks mukaan tuli yhet neon pinkit/punaset shortsit urheiluun, myöskin ginatricotista 12,95€ kuvaa nyt ei niistä tullut :s




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti