perjantai 23. maaliskuuta 2012

lightning



peruslöpinää tästä päivästä, eli siis kouluun ja sitte sielä 2 ekaa tuntia meniki nou hätä koulutukses :) sen jälkeen kemiaa, uskontoo ja enkkua. huh onneks ne sanarit meni mun osalta hyvin! koulun jälkeen mentiin sarkun kaa kirjastoon, chillailtiin, uusin lainat ja sitte se lähti jennalle, mä kotiin :) käytiin siskon kans lenkillä ja sitte suuntasin nokkani kohti iiristä! käytiin kaupas ja uskokaa tai älkää söin ekan kerran jäätelöä tänä vuonna O_o mulla oli aivan sairaan kuuma suu niin ostin sitte mehujätskii :d katottii leffaa, salkkareita ja nyt oon kotona :) huomenna suunnitelmis kattoon poikien peliä jäähallille, MILLA TULEE MEILLE YÖKSI ♥♥♥ ihanaa nähä sitä viikon jälkeen ku se murmeli oli levillä pitämäs kivaa kun mä könötän koulussa asenteella "en jaksa, en halua". mutta kuitenki pidetää leffailtaa, saunotaan, naatitaan karkkia, sipsiä ja limsaa :) eli tulossa tosi ihana päivä ihanan ystävän kanssa ♥ pus.


neule - mummolta lahjaks, eli ei mitään tietoa, t-paita - vero moda, vyö - h&m, farkut - ginatricot.

huppari - intersport, takki - stadium, farkut - ginatricot.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti