tiistai 13. maaliskuuta 2012

45 things about me




1. oon syntyny 20.8.1997
2. rakastan justin bieberin musiikkia yli kaiken ♥
3. mun koko nimi on Salla Marja Kaarina
4. rakastan salibandyy ja pesistä yli kaiken.
5. ja joskus vie pelaan salibandystä liigaa tai pesiksestä superis josain joukkuees!
6. koulus mun lempiaineet on liikunta, matikka, köksä ja terveystieto :)
7. ruotsiki on kivaa!!
8. oon "seurustellu" vaikka kuinka paljon silloin ku olin 5-6lk, nyt en juurikaan muutaku joku 3krt, mut en oo vielä halunnu mitään vakavaa.
9. oon ihastunu tällä hetkellä :3
10. viime kesä oli ihan sikajees!
11. haluun peakin hupparin :)
12. rakkaus on ihanin tunne maailmassa!
13. vaikka kysymyspostaukses sanoin toisin, oon kunnolla rakastunu 2 kertaa. mut se toinen ei ollu niin vahvaa rakkautta kun eka. 
14. en viekää oo päässy ihan kokonaan niistä muistoista ylitte.
15. satuttaa nähä ne 2 poikaa vieläkin.
16. rakastan angstikappaleita ku oon surullinen.
17. ärsyynnyn ihan sika helposti
18. en oo pitkävihanen
19. oon kauheen vaativa ihminen
20. mut osaan olla myös vaatimaton :)
25. rakastan mun UGGeja ♥
26. vihaan sitä kun en saa tahtoani läpitte!
27. meen luultavasti ysin jälkeen joko urheilulukioon tai SATAEDUun opiskeleen kuntoutusta/fysioterapiaa ja siittä ammattikorkeekouluun :)
28. mulla on 6 tosi hyvää ystävää.
29. haluun ouluun taas kattoon kavereita :)
30. mulla on ikävä jansua!!
31. meillä on koira :) ♥
32. mun keskiarvo koulus on tasan 8.0
33. oon äänekäs persoona
34. mut osaan myös olla ujo isois tuntemattomis porukois jos mulla ei oo alkoholia veres.
35. mut on leikattu kerran.
36. seki hampaitten takia :d
37. oli kiva saada rauhottavaa, tuli ihan sika rento olo!
38. tästä kesästä tulee paras!
39. oon horoskoopilta leijona
40. osaan sanoo asiat suoraan jos sille päälle satun.
41. mun niskat on jumissa :D:D:D:D tärkee
42. rakastan Dead By Aprilii!!!
43. osaan olla vittumainen
44. perhe, kaverit ja liikunta on mulle tärkeintä elämäs :)
45. mulla menee kauheen kauan ennenku pystyn luottaan, tälläki hetkellä vaan reetta ja laura tietää musta ihan kaiken. 

4 kommenttia:

  1. ja tolla keskiarvolla aattelit päästä urheilulukioon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yritän kokoajan nostaa sitä lähelle ysiä ja mulla on ainakin yritys tuottanut tulosta :) ja kun esim. sammolle on 8.5 keskiarvo millä pääsee sm-tasoset urheilijat sinne.

      Poista
  2. 8 keskiarvolla pääset juuri ja juuri sossupummiks

    VastaaPoista
  3. en tajuu mitä ihmettä aina joku tulee poraa näihin sun blogi merkintöihin?

    VastaaPoista