torstai 8. maaliskuuta 2012

aka siskos broidi


eilen siis suunnattiin idan, lauran, tinjan, iiriksen, sarkun ja veekun kaa vallottaan karvia! :) tarkotuksena oli mennä siis kattomaan Kid1:ä ja JVG:tä! RAKASTUIN MÄKGÄLIKSEEN ;__; se oli aika aww ku menin jutteleen sille :d mut oli ihan sika himoo, saatiin laulaa villen antamaan mikkii, hiplattii sen masuu ja niinku aina heitettii yläfemmoi :) jare näytti mulle duckfacee takasi ku mä näytin sille, hehe :D::DD keikan jälkee chillailtii vaa sie urheilutalolla, kunnes kyyttit tuli :) olin kotona joskus puoli yhen aikaan :Dd valvoin vie siinä ja sitte aloin nukkuun 2 maissa, nyt vaan oon sarkun kaa meillä ku on vähä väsyny olo, että parempi sitte vaan nukkua kotona ku mennä kouluun nukkuun. laitan tohon nyt mun kameralla otettuja kuvia, laatu on aika pro koska ne liikku ihan kokoajan ja huono valotus ja ku otti salamalla savu näky kuvis ihan tyhmästi ;s sarkku kuvaili tolla kas mut joo :) illalla laitan vie toisen kuvapostauksen jvg:n keikalta, painottaen noita fanikuvii, kuhan saan ne tinjalta koska mulla loppu kamerasta akku :D


pus ♥




koutsi!!
tinja ja iiris ♥
noi valot oli jännii XD
ville ja koutsi :)
villeee

3 kommenttia: