torstai 22. maaliskuuta 2012

amazing



heeippa ja sori tästä tauosta taas, heti ekana sanon että muistakaa noi tykkään ja en tykkää nappulat!! mutta kuitenki mulla on ollu kauhee stressi nyt täs päällä, ens viikolla on 3 kokeet ja mulla on aivan kauhee hätä nyt tsempata tähän jaksoon ku monet aineet on viimestä kertaa tänä vuonna :s eilen olin sarkun kaa koulun jälkeen ja sitte iiris ja jenna tuli meille ja siittä lähettiin kattoon parkanon lukiolaisten oma leffa korven kätkemät :) se oli aika pelottava, olin sie penkis tyyliin kaksinkerroin ku pelkäsin että ne iskukohtaukset tulee siittä kalvosta läpitte :Dd kuvia nyt kuitenkin tästä päivästä, mia on täällä kiitos ja hei ♥



© minä

© minä

© minä


4 kommenttia:

  1. Kiitos tosi paljon ihanasta kommentista! :)♥

    VastaaPoista
  2. Eipä mitään, ihana piristää ! ♥ :)

    VastaaPoista
  3. hei muuten mäkin oon kuunnellut tota Dannyn Amazing biisiä se on ihana <3

    VastaaPoista