torstai 2. helmikuuta 2012

toivepostaus

mia mulle ehdotteli tota toivepostausta harrastuksistani, et täältä tulee ;)




salibandy, se mun ehdoton suosikki ♥ oon harrastanu sitä 9-vuotiaasta asti, mut kunnolla aloin pelaan siinä 11-12-vuotiaana et ennemmin se oli sellasta sähläystä vaan :) nykyään pelaan kahessa eri joukkueessa, SBT PaPo Naiset ja SBT PaPo -97 pojat. parasta lajissa ehdottomasti kunnon reeni, se voiton ja onnistumisen tunne :) 




toinen laji, pesäpallo. oon pelannu sitä 3lk asti :) eli nyt on menossa kuudes vuosi. mun joukkueet "uralla" on ollu siis ParkU (Parkanon Urhelijat) 2007-2011 ja RuoPi (Ruoveden Pirkat) 2011-, lausetta en jatka, koska just varmistu et meijän parkanon joukkueeks tuleeki nimeks tosiaan toi ruopi. pesikses parasta on se onnistumisen tunne ja se ku pääsen kunnolla antaan kaikkes kentällä. leirit on aina kivoja :D 

mun suurinpiin toiveisiin harrastusten suhteen kuuluu se, että pääsen joko salibandystä tai pesiksestä kehittyyn ihan sm tasoseks pelaajaks. tietysti vaatii rankkaa reeniä, mutta haluisin ehkä tehä sitä joskus isona ihan tosissaan :)

1 kommentti:

  1. kiva postaus!::) mut salla se vanha ulkoasu oli kivempi ku siin oli se banneriki ja tällee ku tää on vähä liia synkkä!

    VastaaPoista