sunnuntai 29. tammikuuta 2012

you da one


viikonloppuun on sisältyny niin erilaisia tunteita, vitutusta, iloa, onnellisuutta ja tylsyyttä. perjantaina olin kattomas Tappara - JYP peliä hakamettäs :) olin sie siis kummisedän, veljen, isin, kummisedän kaverin ja sen siskonpojan + sen vaimon ja lapsen kans :D tappara kusi aika lahjakkaasti sen pelin, mut 2. erä oli ihan huikee, siis ainaki musta! olin himas joskus 11 aikaa, menin suihkuu, katoin salkkarit katsomosta ja sillee :D sitte nukkuun ja aamulla lähin tampereelle lauran kaa :) koko ilta siinä meniki ja sitte mentii vaan lauran isille nukkuu! oli kivaa nähä taas kavereita pitkästä aikaa :) tärkeimmät oli henna danni make ja sitte joitaki muita :Dd


ihan perus harmaa huppari. 19,90€ Cubus.

tosi hyvä löytö musta, voin esim käyttää tätä kavereitten rippijuhlis kesällä, jos siis ees pääsen niihin, ku oon ite sillon just leirillä... 27,95€ Only, norm. 34,95 -20%
äiti oli hankkinu mun onneks mulle meikinpohjustusvoiteen, tää on ihan sika hyvä!







tän hankin tosiaan Tapparashopista, ku vanhat paidat on käyny vähä pieniks :) makso 10€.

8 kommenttia:

  1. mulla on ollu vaikka kuinka kauan toi dermosilin pohjustusvoide, ja on tosiaan ihan sika hyvä!

    VastaaPoista
  2. söpöjä kuvia täällä salla ;) Terveisin .titta
    http://tittaroosa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. ihana biisii!!:--)

    http://janette-paivarinta.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau aivan ihanan olonen blogi sulla,
      Luin heti innoissani enemmänki sun
      postauksia ja kiva itseasiassa saadakki
      uutta luettavaa! :) Jään ehdottomasti seurailemaan!

      ♥ http://stayclassic.blogspot.com/

      Poista