sunnuntai 8. tammikuuta 2012

lots of love

elikkä jooo :) eilen vietettii idan , lauran ja iiriksen kans tyttöjen iltaa ♥ se oli tosi kiva juttu taas pitkään aikaaan :) katottii The Lovely Bones (oma taivas) ja Painajainen Elm Streetillä siinä illalla 12-4 aikaan :Dd ja muuten toi oma taivas oli aivaan sairaan hyvä leffa! mua vaan ällötti se kauhee pedopappa siinä :( mietittiin iiriksen kas ettei ikinä näyttelijöinä otettais tollasen murhaajan/raiskaajan roolia. sain itteni vihaan sitä näyttelijää. kuitenki eilen sitte oli vähän niinku gamedayyy! lähettii aamulla naisten joukkueen kaa kohti Hämeenlinnaa ja voin sanoo että vaikka molemmat pelit kustiinki niin se oli silti ihan sika hyvää peliä meiltä! oon ihan tyytyväinen omaan pelaamiseenki :) tänää sitte tos 2 aikaa heräiltiin sänkyjen pohjalta tyttöjen kaa ja sitte syötiin ja lähettiin lauran kans jäähallille kattoon mun pikkuveljen turnausta ku ipuli ja iiris lähti jo aikasemmin :) mentiin sitte turnauksen jälkeen vähäks aikaa kylille ja sitte reeneihin , näin muuten millan tänään ♥ pus! no ei kai tässä reenit meni suhtkoht ok ja nyt alan kattoon puolesta välistä tota idolssia :D:D mutta laitanpa loppuun jotain kuvia!


sisko hoiti tänään ton  kuvaamisen jos huomenna aamusta tossa 8 aikaan menis kuvaileen ku luultavasti sillon on jo vähän valosempaa ku seittemältä aamulla :)

ida on söpö ♥

täykkäreiden ja 8 milen kattominen vähä jäi .... :D

iiris minä ja laura :)
ainii huomenna kouluun , mä en jaksa ..... :(

1 kommentti: