perjantai 6. tammikuuta 2012

it's video time! ihana laatu!


ekakski unohdin mainita ton mun farkkupaidan se on h&m:stä 10€ normaalisti olis ollu 19,95€. joo ja kiva laatu ja oon sönkkö ♥

tänää oltiin siis hitterissä (toisinsanoen porttipallo = pelaajia saa olla 4-6 alueellisilla sarjoilla ja omissa reeneissä vaikkapa 20. on 2 joukkuetta jotka yrittävät lyödä maapalloa n. 10 metriä leveästä portista sisälle vastustajan pelaajan ohi , eli yksi pesiksen pelimuodoista) meni ihan hyvin .... kustiin kaikki , hups! mutta oikeesti sie oli aivan sairaan kivaa! laitan kuvia niistä kohta :)

sitten seuraava asia eli lauralla on blogissa one piece alennuskuponki arvonta , että tosta vaan osallistumaan ;) 

anu , elina , minä ja reetta :)





8 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. oiii ihana video <3 äitis ääni tuolla :--D

    VastaaPoista
  3. voi kiitos :) mä en kyllä yhtään tykänny ku äiti kuulu kokoajan taustalla .... :Dd

    VastaaPoista
  4. ihana salla ! :D mulla on toi sama huivi mut mustana (:(: ja toi 8mile on vaan niiin ihana<3

    VastaaPoista
  5. ihana salla! (:(:(:(:♥

    VastaaPoista
  6. noni, vihdoin.

    VastaaPoista
  7. tosi kivasti piristi tää videopostaus, tee näitä hei useemminkin ! :):) ♥

    VastaaPoista