tiistai 17. tammikuuta 2012

frontside ollie // minä postaus.



tää video on niiiiin kiva! mut eipä mitää tän päiväsestä. koulun jälkee käytii asioilla sarkun ja jennan kaa ja sitte mentii siittä reeneihin. se tunne kun kuulee että tulee oma joukkue parkanoon! musta tuli yhtäkkiä niin ilonen että ei pitkään aikaan :):) oikeesti niiin superii! :p mut joo eipä täs lähipäivinä oo mitii , nyt kohta meen kattoo jennan jäät ja sen jälkee sit sen kaa uj! vuoden ekat ulkojäät ;) musta ihan sika kivaa saada toi "jääkiekkoki" osaks elämää nyt :) tykkään siittä tosi paljon! :D jaja eipä täs muuta alan tekee läksyt ja sitte sinne jäähallille :) mutta eipä täsä sit muuta , viettäkää kiva ilta lukijat! teitä onki jo noinki huimasti ku 35! ihanaa :) teen loppuun vie tuon luonne/minäpostauksen samassa ton postauksen kanssa missä piti kertoo & näyttää kuvia miltä näytin esim. vuonna 2009 XDXD mitä jotku oliki pyytäny :D 



niall ♥
minä ihmisenä -postaus 2010-2012. joo kiva otsikko XDXD


ekakski mun luonne: oon tosi räväkkä ja puhelias persoona :) oon luotettava ja sellanen kuuntelija. oon huumorintajunen, ilonen ja hyvällä tavalla sekava ja hullu :D joopajoo, olipa taas selitys... 


mun rakkaudet: sydäntä lähellä on ehdottomasti eläimet, ystävät, perhe, bloggailu, valokuvaus ja urheilu :) ja musiikki! mun musiikkimaku heittelee ihan laidasta laitaan mun mielialojen mukaan, mut eniten kuuntelen JVG:tä, One Directioni  ja Skrillexiä. meillä on kotona koira lemmikkinä ja sen nimi on Julius, pitäis vissiin siittäki laittaa kuvia? mut siis juu se on samojedin (entiiä kirjotinko oikein :D) ja sitte suomenpystykorvan sekotus XD


something: asutaan perheen kas omakotitalos, sellasen vaaleessa :Dd oon siis -97 ja käyn tosiaan 8lk. vihaan koulua joiltain osilta, paskanpuhujia/kaksnaamasia ihmisiä. mulla on reenit 4viikossa + pelit melkeinpä joka vklp, eli mä oon sellanen ihminen jolla ei ihan heti oo tylsää. vapaa-aika menee kavereitten kans hengailuun ja koneella.


kuvia:


2010

tällänen "nenä piiloon" ihminen olin tosiaan vuonna 2010 :Dd

2010

2010

tää on musta paraskuva minkä oon itestäni saanu vuonna 2010.

2011

2011

2011

2011

2012

2011
toi nykynen profiilikuva saakoon olla tän vuoden toinen kuva :) poistin sen vahingos koneelta enkä jaksa ladata sitä enää takasin täältä bloggerista. saakoon jäädä huomiselle seki kuva :D mutta ei tässä, katelkaa ja ehdotelkaa lisää postausaiheita :Dd





2 kommenttia: