lauantai 25. helmikuuta 2012

midnight city


eilisestä kerron sen verran että tosiaan olin koulus 1 asti, tän jälkeen tulin kotiin. siivoilin, vein koiraa ja söin, jonka jälkeen sarkku ja laura haki mut. mentiin kylälle, ostettiin kaikkee tarpeellista, ja sen jälkeen mä, ville ja sarkku lähettiin mautolla ajaan yläskylään sellanen pikkulenkki. tienliukkaus osottautu mauton kohtaloks, eli villeltä lähti mauto käsistä jonka jälkeen oltiinki katollaan ojassa sen kaa. sen jälkeen oppi vaa oikeesti iloitteen siittä että eli! mun sydän sykytti kahtasataa ku mauto lähti villen käsistä, oltiin meinaan 1m päässä sähköpaalusta. ainaki tiedän kenen kyyttiin en enään ikinä mee, voi hyvä luoja.. mut toisaalta mitäpä tässä syyttämään, tie oli liukas mutta oli kyllä nopeutta aivan liikaa, ja muistakaa että älkää ikinä mautoilles kattoko sitä puhelinta, meillä kävi just näin. kun ville alko kyylään puhelintaan. kuitenki porukkaa alko valuun sinne onnettomuuspaikalla, meille ei tullu muutaku pieniä pintanaarmuja. yks ihana pariskunta soitti meille traktorin, kaverit tuli, vanhemmat tuli. tuntu niin ihanalta kun oli iso tuki lähellä. sen jälkeen mentiin sitte mialle, mä, janina ja laura ja mia. oli sie emppu ja oonaki :) ja mian isoveli ja -sisko. katottiin brüno ja autot -leffat. datailtiin, niinku aina. illalla oli kauheen epätodellinen olo, miten mä päädyin just sinne mautoon mikä oli hetken päästä katollaan ojas?



3 kommenttia: