keskiviikko 5. syyskuuta 2012

NEED A HELP





Tarttisin nyt nopeita vastauksia teiltä jotka tietää valokuvauksesta tai yleensäkki järkkäreistä jotain! Kanttaako mun ostaa tää sigma 28-70mm objektiivi? (Toivottavasti kirjotin oikein :D)
Saisin tälläsen hyvälaatusen, käytetyn putken siis 30€ ja oon koittanu kuvatakki tällä jo, ainoo huono puoli on se että tässä on vaihtoehtona vaan manuaalisuus(en tiiä kirjotinko tätä lausetta taaskaan oikein.. :D), eli automaattitarkennusta ei oo käytettävissä. Netistä oon just katellut tällästä täydellistä 28-70mm putkee, jotka maksaa siis sen 400-500€, sen takia tää olis ehkä hyvä, koska en kuitenkaan vie mikään ammattikuvaaja oo mikä tarttis sen 400€ objektiivin :D
Laitan teille vie pari kuvaa mitä oon tällä kuvaillut! VASTAUKSIA!! Jätin kuvat tarkotuksella vähän epätarkoiksi, mutta onhan toi vaikeeta ku automaattitarkennusta ei tossa ole..






5 kommenttia:

  1. mun mielestä ei oo järkeä :D ekaksikin itellä on ollut toi sama objektiivi, eikä paljo kehumista oo ollu.. ja kannattaa ostaa ihan uus objektiivi, vaikka sitten maksais vähän enemmän. Saisit sitten sen automaatinkin yms! Mitä enemmän käytetty, sitä vähemmän ne kestää tulevaisuudessa:) ja toi onkin sen näkönen että sitä on käytetty (pölynen, pari naarmua..) mut ihan oma päätökses :)

    VastaaPoista
  2. Musta noi kuvat alhaalla on ihan hyvän näkösiä, ja rehellisesti sanottuna tolla hinnalla ostaisin minkä tahansa objektiivin minkä vaan saisin :D Joten mun mielipide on että osta ihmees!

    VastaaPoista