maanantai 10. syyskuuta 2012

ask myself why, looking at the sky.






1. Talvitakki/ Vero Moda 49,95€
2. Farkut/ Vero Moda 16,95€
3. Neule/ ginatricot 19,95€
4. Huivi/ ginatricot 14,95€
5. Urheilutoppi/ ginatricot 14,95€
6. Toppi/ 9,98€ -50%, norm. 19,95€
7. Huppari/ Hollister 49€
8. Kiilakorot/ skopunkten 39,90€

Tosiaan tossa vähän Tampere ostoksia, laatu kusi ihan kuus nolla :DD näin mulla käy aina.. 
Tänään saapu mun uus rakkaus, Hollisterin huppari postissa ♥ puspus!
No mitäpä mä tänään tein, äikän kokeesta tuli 8-, luulin et olisin epäonnistunu siinä täysin, mut yllätyin positiivisesti ku sain sen kokeen käteen :) koulun jälkeen olin Lauran ja Mian kaa ja sit oliki jo tyttöjen reenit. Iskä (meijän joukkueen valmentaja) piti tänää yksilöharjotuksia ja kakkosvalkku veti siinä ekana alkulämpät yms fysiikkaharjotukset. Onnistuin ihan hyvin omasta mielestä. 
Huomenna eipä oo kai oikein mitään ohjelmassa, koitan kuvata teille vähä outfittiä aamulla! Siitä objektiivista, katon nyt vielä huomisen ja päätän sitten. Vein sen jo takasin myyjälle ja selittelin että kun ei sisällä automaatti tarkennusta, myyjä sitten tokasi että "kyllä siinä AF pitäis olla" jotenka huominen vielä katotaan :) 



© minä



ottakaa nää raudat jo pois ;(

1 kommentti: