sunnuntai 5. elokuuta 2012

nuorisoleiri 2012 Seinäjoki



verkku, aino ja mä!
elina♥
ainooo♥ 

let's party!
ainooo♥
herutin mustelmaa:)
motivaatio?
muka syötin oikeen?
Mulla oli tosi kiva viikko, lukuunottamatta penikkataudin pahenemista ja käden revähdyksen pahenemista! Pelisarjassa oltiin 22. sijalla, aika paska, mutta ihan sama kokemus tärkein! ♥ näin paljon kavereita, ja tää leiri oli ihan sika siisti!
Sunnuntaina meillä oli vaan yks peli, muina päivinä oli 2 jokaselle, lukuunottamatta perjantaita jollon oli vaan yks :) disco oli keskiviikkona Seinäjoen Rytmikorjaamolla, ja tila oli puolitettu joten paikka oli varma sauna sisältä :D sen seurauksena kaikki pelaajat oliki vaan kokoajan tupakilla, ja sitte välillä vähä bailaamista ja taas ulos, vissii perus? Kaikki päivät oli ihan täynnä järjestelyvuoroja, pelejä, ruokailuja, ja tietenki ittensä huolehtimista, joten paljo vapaa-aikaa kaupunkiin ei jääny. Käytiin parina kolmena päivänä Seinäjoen keskustassa. Mulla oli aika paljon omasta mielestä paskaa peliä, välillä moti oli hukassa ja kun siittä mulle valitettiin kun en näyttäny kokoajan iloista naamaa niin ei siittäkää kyllä mikään erityisen hyvä fiilis noussu. Lyönnit onnistu tosi hyvin, kiinniottoki yleensä, vikas pelissä vähä vaan meni se kiinniottaminen heikommin. Teinhän mä tosiaan kunnarin leirin aikana :) toinenki oli kovassa yrityksessä mut sitte kuulemma paloin kolmoselle;) nojaa! :D huomenna suuntana Tampere ja mopokurssi alkaa illalla 18.00, mua jännittää! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti