sunnuntai 26. elokuuta 2012

mennää Vaskiluotoon, vähä vehtaan, muttei ikinä naimisiin.



Saatte tyytyä paskoihin webkuviin ja puhelinlaatuun :)







Sori taas tästä tauosta, pitäis varmaan tsempata.. Mutta joo, mitäs mun viikkoon; koulua, kavereita, autokoulun mopokurssia, urheilua :D mopokortti tuli mopon käsittelykokeen myötä perjantaina ja nyt meijän pihaa ja mun tosi kivana menopelinä koristaa Peugeot Kisbee musta skootteri ♥ mun uus kulta! :)
Viikonlopusta sen verran, että perjantaina meni kaikki taas vähän överiks.. :Ddddd tainojoo ei siinä mitää kyllä mulla ainaki kivaa oli :D Joonas oli siis mulle kuskina :) tänään, Lauantaina sitte aamusta käytiin Tampereella tukkutorilla (ostokset laitan joko huomenna tai ylihuomenna, kuvia ei nyt ole) ja katsalla hakemas rekkarit skopaan, kun tää Parkanon katsa meni kiinni perjantaina jo ennenku sain ne skopan ostopaperit iskältä kun haki sen upouutena Jalasjärveltä jostain Peugeotin jälleenmyyjältä. Päivällä mentiin sitte sen skopan vähäsillä bensoilla Mian kaa tankkaan ja tarkotuksena oli tosiaan heti sen jälkeen VÄHÄN RINGITTÄÄ, mutta tämä pösö sitten päätti päästää yli(jokunimisiinävälissäjotaenmuista)letku vähä bensaa pihalle! Ei toki vituttanu kun piti soittaa iskä uudestaan sitä kattoon ku vasta oli päässy ST1 lähteen ku makso mun bensat kun sen sinne hälytin kun kortin käyttöraja (100€) oli näköjään menny jo Tampereella täyteen :D hups.. No mitäs sitte ajoin sen kotiin ja iskä soitti jollekki kaverilleen joka sitte kerto että "joo se letku on vaan kuiva ja ehkä Salla tankkas vähän liikaa näin ekaks kerraks" NOJOO!!! Sitte taas uusiks kylille ja Mialle. Sitte ilta hurahti vaan ajelles Lauran kaa ja Matiaksella. Tossa kymmenen aikaan tulin kotiin, ilta menny koneella istues, saunoes ja kouluhommia tehden :) oho, tulipa romaani :D! No toivottavasti jaksoitte lukee, huomenna on mun sukulaissynttärit joten heipat kaikille!  Ps. Joo lupaan ottaa huomiseks vähä järkkärilläki kuvia ettei aina tarttis tyytyä tollasiin paskoihin :D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti