torstai 9. elokuuta 2012

miksi naiset rakastuu renttuihin?








Tosiaan, eka koulupäivä takana, sekin meni kyllä siihene että meille jaettiin kaikenmaailman lappuja ja sitte me oppilaskunnan hallituslaiset monnitettiin nää meijän ihanat uudet seiskaluokkalaiset :) 
Tiistaina mä, Ida, Iiris, Tinja ja Reetta oltiin viettämäs tyttöjeniltaa! Pelattiin sellasta vesipeliä, katottiin leffoja, syötiin ihania ruokia ja sitten vaa juteltiin. Mulla oli tosi kiva ilta ja nautin parhaitten likkojen seurasta ylipaljon!
Aattelin pitää pientä taukoo blogista, että piilotan sen kokonaan näkymästä, koska näiltä Anoilta tulee meilkeinpä joka postaukseen poraamista ja haukkumista mun kuvista ja kuinka kamala ihminen oon. Sori jos en miellytä teitä :) mutta mä oon mä ja tästä en muutu mihinkään! Asian kanssa on vaan opittava elämään :D 
Mitä mieltä ootte jos pidän tauon? Hyvä vai huono idis?

3 kommenttia:

  1. elä piilota

    .. ehkä jotkut on kateellisia?

    VastaaPoista
  2. Kannattaa pistää anonyymikommentointi pois päältä! Sen on kyl aika noloo näiltä kommentoijilta, et blogeihin tullaa nimettömänä haukkuun yms.. :D

    VastaaPoista
  3. helvetin huono idea !! älä piilota, pistä se kommentointi kielto :)

    VastaaPoista