tiistai 30. lokakuuta 2012

unelmista


No ekanakin, oon aina haaveillu omasta hevosesta. Sen mä tuun hankkimaan isona! Ennenkuin lopetin ratsastuksen olin ratsastanut n. 6 vuotta. Se oli ihanaa aikaa mun elämässä. Mut sitten mun aika vaan loppu, eikä mua ehkä enään niinkään kiinnostanut. Mutta kyllä mä vieläkin joskus käyn ratsastamassa, sillonku mua huvittaa ja mulla on rahaa ja aikaa :)

Toinen asia mistä unelmoin on se, että saisin vielä joku päivä nähdä One Directionin livenä! Rakastan niitten kappaleita ja aina kun niitä kuuntelen saa ne mulle hyvän fiiliksen :) yksinkertasesti vaan syynä on se, että mä vaan TAHON!!

Kolmas asia, Mac Miller ♥ tarviiko edes kertoa lisää? Mies, jolla on hyvä ääni, upeet laulut ja komea! 

Sitten, vielä viimeinen bändi, Dead By April. Sanoitukset, sanoitukset ja sanoitukset.. Melodiat ja yleensäkkin kaikki tämän miesjoukon biisit! ♥ ma tahto!


Haluaisin elää koko mun elämän mahdollisimman positiivisena, elävänä ja terveenä ihmisenä. Toivon myös että mun kaikki läheiset pysyy terveinä koko elämänsä ajan :)

Haluan nähdä paikkoja! Mm. tässä tää Eiffel -torni ♥ tykkään matkustamisesta, nähdä ja kokea uusia asioita :)

Haluaisin sen jonkun, joka välittää, tukee, ymmärtää, luottaa, jonka kanssa voi kokea kaiken, hyvät ja pahat eikä petä ja tietenkin rakastaa ♥ maailman ihanin tunne on se kun tietää että vierellä joku kulkee sun kanssa, kaikki ei kyllä ole varmaankaan(?) tätä mieltä, mutta minä ainakin :) Haluan lapsia, en vielä mutta joskus sitten tulevaisuudessa :) 

Mun unelma olis että olisin naimisissa, en nyt vielä mutta kuitenkin :D mä vaan jotenkin tykkään että siinä parisuhteessa on joku "vahvempi" side joka pitää yhdessä :) taino, eihän se aina pidäkkään, mutta pitäisi.


No kolme ekaa kuvaa, ei varmaankaan tarvitse valottaa :D unelmoin isona otettavista tatuoinneista. Haluan noi linnut tai jotain muuta lapaluun ylle, haluan ranteeseen sanan believe, nilkkaan ja oivoi listaa voisi jatkaa loputtomiin.. :D

En tiedä mikä tunne mut haluaan snorklaamaan johonkin suureen, vaalean siniseen mereen kattomaan koralleja ja erilaisia kaloja. Haluisin myös nähdä uponneita laivoja ja jotain muuta jännittävää sielä merenpohjassa (hyvänä esimerkkinä haluaisin nähdä Titanicin rauniot..)


Disneyland, sielä mä vielä joskus haluaisin käydä :) se olis varmaan ihan siisti mesta nähä!

Unelmoin Rihannan entisistä ihanan kirkkaista punaisista hiuksista, josko tämä unelma joskus kävisi toteen... :)

Unelmoin asumisesta isossa omakotitalossa, ehkäpä maallakin. Talon haluaisin jakaa oman perheeni ja lemmikkien kanssa (haluan koiran isona), koska olen eläinrakas ihminen :))

Medusa, läväri mistä unelmoin eniten :)


Mitäs piditte postauksesta? Entä uudesta bannerista? Kertokaa rohkeesti mielipiteitä! ps. Kaikki ei varmaankaan joittenkin mielestä ollut unelmia, mutta mulle nää on. Onhan osa näistä mullekkin toiveita, mutta luokittelen ne melkeinpä samaksi asiaksi :) 

6 kommenttia: