torstai 11. lokakuuta 2012

Mä herään unesta, kiitän kaikest pienestä. Hengitän ja rakastan niitä, jotka kulkee vierellä.




anu ♥







lauran lasit :) 

Mitäs mun viikkoon, no viikonloppu meni miten meni, lauantaina oltiin koko päivä Kristiinankaupungissa äitin, mummun, pikkuveljen ja pikkusiskon kanssa kattomas äitin lapsuudenystävää ja Anua ♥ päivä oli kiva ja nautin Anun kanssa olemisesta pitkästä aikaa kaikin siemauksin!
Illalla menin sitte Reettalle paljuileen, katottiin Nälkäpeli -leffa ja popsittiin karkkia ja naurettiin :) sunnuntaina jäinki sitten vielä toiseks yöks Kuivasjärvelle mummulaan ja sieltä sitten menin maanantaina kouluun.
Tiistaina kävin ottamas ripsipidennykset Kristiinalla Iiriksen kans, tykkään näistä ihan hirmu lujaa! ♥ 
Maanantaina oli säbäreenit, samoin keskiviikkona, jonka jälkeen lähdinki sitte isin kanssa Hämeenkyröön palaveriin. Onneks on vielä miettimisaikaa, mutta kyllä mä luulen että oon positiivisen päätökseni tehnyt :)

2 kommenttia:

  1. Ihanat räpsyt! Miten pitkät noista tuli:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :)! toi pidennykset on joko 13 tai 14mm en oikein muista :DD mut kyllä mun ripset pidenty huomattavasti.

      Poista