tiistai 16. lokakuuta 2012

the little award

Kiitos tästä haasteesta Iirikselle!:)

1. Each person tagged must post 11 things about themselves.
2. They must also answer the 11 questions the "tagger" has sent for them. 
3. They must also create 11 more questions to ask bloggers they have decided to tag.
4.They must then choose 11 bloggers with less than 200 followers and tag them in their post.
5. These lucky bloggers must be told.
6. There's no tag backs. 

11 things about me
1. Oon äänekäs, sosiaalinen ja oon helposti ärsytettävissä oleva ihminen. Mitäpä siittä enempää kertomaan :D
2. Tällä hetkellä mun elämä on ihan sekasin.. En tiedä yhtään mitään jatko-opiskelusta, koska asiat on mutkistunut.
3. Mulla on ikävä Janettee, Anua, Oonaa ja Millaa :( ♥
4. En osaa elää ilman musiikkia.
5. Haluan napakorun :( ja otan tatuoinnin kun täytän 18!
6. Rakastan urheilua.
7. Ystävät ja perhe on mulle tärkeintä maailmassa!
8. Mulla oli viime viikolla TET-viikko :)
9. Tykkään bilettämisestä :)
10. Oon koittanu tehdä videopostausta, mutta alan aina sönkkään jotain omaani :D
11. Joo ja nää mun ripsipidennykset on ihanat :)!!



11 questions from the tagger
1. Parhaat ystäväsi?
- Reetta, Jenna, Sarkku, Milla, Janette, Laura ja Iiris :)
2. Mitkä asiat tekevät sinut iloiseksi?
- Perhe, ystävät ja yleensäkkin iloiset asiat.
3. Mitä asiaa vihaat eniten maailmassa?
- Oivoi, vai että yhtä asiaa.. :D sanotaanko vaikka että paskanjauhantaa, sitä että toisten elämään puututaan tietämättä siitä mitään ja tuntematta ihmistä!


4. Millainen tyyli sinulla on mielestäsi?
- Varmaankin aika massa, mut kyllä mulla on niitä päiviä jolloin vaan pukeudun niinkuin ite vaan haluan, enkä välitä mitä muut musta ajattelee :D
5. Onko sinuun helppo tutustua?
- Kyllä, tykkään siitä kun saan tutustua uusiin ihmisiin.
6. Haastatko usein riitaa?
- En, en tykkää riitelemisestä.


7. Paha tapasi?
- SYÖN MUN KYNSINAUHOJA! :D ja kiroilen...
8. Millainen puhelin sinulla on ja oletko tyytyväinen siihen?
- Nokia Lumia 610, ihanjoo, välillä se on kyllä ihan TÄYS PASKA.
9. Paras katsomasi elokuva?
- Dear John, kaipaako esittelyjä. Paras leffa mitä maa päällään kantaa, koskettava ja ei ikinä tylsä.


10. Haave-ammattisi?
- Ammattiurheilija, fysioterapeutti ja lähihoitaja/sairaanhoitaja.
11. Mikä on paras festari/keikka missä olet käynyt?
- Blockfest 2012 varmaankin. Tosi hyvät esiintyjät ja kiva seura!

My 11 questions
1. Omistatko lemmikkejä? Jos omistat, mitä?
2. 5 suurinta unelmaasi?
3. Mitä harrastat?
4. Seurusteletko?
5. Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä?
6. Lempi vuodenaika?
7. Lempi tv-ohjelma(t)?
8. Lempi blogit?
9. Minkälaisesta musiikista pidät?
10. Haluaisitko vetää jotkut ajat takaisin ja elää uudelleen?
11. Ikävöitkö jotain/joitakin ihmisiä?

Haastan kaikki jotka tän jaksaa tehä :D



1 kommentti: