sunnuntai 6. toukokuuta 2012

when i look at you




vapun jälkeisestä viikosta pitäis siis kertoo!! :) koko viikkoon ja viikonloppuun sisältyis vaan kavereita ja reenaamista. perjantaina mentii tyttöjen kaa pitään kivaa yhteen puistoon, josta sitte lähettiin aika nopiaa pois.. :D oltiin ihan kuset housuissa ku mentiin sinne uudestaan, mut loppuilta meniki sitte ihan hyvin :) lähettiin veekun ja idan kaa idalle joskus yhentoista aikaan. 12 aikaan mä ja veekku lähettiin vielä kylille, ja sieltä veekun isälle vaa chillaileen :)) joskus puoli viiden aikaan kotiuduttiin idalle takaisin ja simahdittiin samantien! laitan tohon kuvia sitten :) sain idalta viikolla yhen tosi kivan pikkutakin :)) kuvaa siittä onki noissa kuvissa pikkasen :d 
eilen lähin idalta joskus 11 paikkeilla, ku äiti tule hakeen. tarkotuksena oli siis puoli kahen aikaan lähtee jämijärvelle mun pikkusiskon kummitädin 50v juhliin. mä en ite tykännyt olla sielä. ahdisti kokoajan se väen paljous, mua väsytti aivan sairaasti ja oli muutenki pitkälti paska olo jäljiltä perjantaista. mut juhlis oli hyvää ruokaa, ja näki sukulaisiaki :) näin ekaa kertaa mun yhet pikkuserkut! mut iltaa kohti tunnelma parani, ja onneks sie salis ei loppujenlopuks sitte enää ollu ees kylmä :)


veekku <3

iiris, mä ja veekku

tätä me popitettii :)))

 this pic from weit


1 kommentti: