tiistai 27. joulukuuta 2011

levels


eiiii! haluun ihan liikaa shoppaileen :( pistän kuvina tuohon mitä meinaan ostella vähä stadista tos 2.-4.1. :):) ihih sinnekki pitäny itteni tunkee .... 
mutta kuitenkin haluan skinssin kaikki tuokkarit kotiin nyt! oon niin rakastunu siihen sarjaan ja onneks se alkaaki tänää , meinaan 5.tuokkari :p ♥
tänään oon vaan chillaillu oli mulla tos reenit mutta sen jälkeen vaan oon vaan ollu sarkun ja jennan kaa olis tosi kiva jos pääsis vie illalla kattooon iiristä! voitas tehä niillä videopostauksia! :):) kuitenki pistin eilen itelleni tekokynnet ja aah mä rakastuin niihin! tänään pesisreeneis vaa lähti ylipuolet pois että mulla on enää 2 kynttä jäljellä :D:D:D:d aattelin lakata tänää kynnet sellasiks valkopunasiks ja stadista hankin craffitti (enosaakirjottaa.com) lakan ja jotaki kynsikoristeita :) pääsee sitte kunnolla väsään! suoristussuihkekki olis ihan jepa , koska mulle latvat laineilee ihan tyhmästi :(


photos time! niitä kuvia mitä meinaan ostella stadista :p


suoristussuihke , must buy!


tän tyylinen mekko , uudeksvuodeks olis ihan jeessi ku ollaan kuiteski sisällä bilettämäs :)
nomnomnom tällänen neulepaita olis aika jees ♥
nää on ihan pakko ostaa! oon niin kauan kaivannu korokekorkoja :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti