torstai 15. joulukuuta 2011

evenings in london


miten voinkaan rakastaa näin paljon Codyä? se on vaan niin ... tui ♥ täs ny ei oo oikein mitään ollu , eilen oltiin ipulilla ja siellä oli mun lisäks iiris , laura ja ipuli :--) oli tosi kivaa pitkästä aikaa ihan tytsyjen kaa! ♥ love you! chillailtiin , syötiin pitsaa , oltiin koneella , käytiin pienellä "lenkillä" ja ida laitto kaikille nassut kuosiin + mun ja iiriksen hiusset. aaah
i'm loving it! mä laitoin sitte idan ja lauran hiusset :') kuvia tulee nyt!



ja hei , mun pyydettiin tekeen kaveripostaus niin teenpä sen nyt! :):)


lauran oon tuntenu öömömm 4lk asti? ja siitä asti ollaanki oltu niinku paita ja peppu :) pari riitaa ollu mutta nekin on selvitetty ihan puhumalla kahdestaan. parhaimmat muistot KAIKKI mitä ollaan koettu mut päällinmäisenä vaikka toi MONSP elävänä & Blockfest. laama <3


millan oon tuntenu about 2vuotta? aluks oltiin vaan kavereita mut tos vuosi sitten lähennyttiin tooosi paljon ja sillee. ei nähä kauheen usein mutta ei se mitään estä :) parhaimmat muistot ainaski kesä! ja sitte ku oltiin tampereella :p rakas <3 ja sen blogi: http://dreamit-milla.blogspot.com/


jennan oon tuntenu varmaankin jonku päälle 2 vuotta , kaikista läheisimmiks tultiin vasta tossa vähä päälle vuosi sitte :) varmaan parhain muisto on koulujenloppu ja sitte kesästä kaikki! pupsi <3 ja sen blogi: http://avmittliv-jenna.blogspot.com/


sarkun oon tuntenu jo toooosi kauan , niin kauan ku se on pesistä pelannu :) ihihi ihana <3 parhaimmat muistot on kesältä ja muutenki ku ollaan chillailtu jnejne :):)



iiriksen oon tuntenu tosiaan 97' vuodesta eteenpäin , yks mun vanhimpia hyviä ystäviä! parhaimmat muistot on vähän kaikki leikit pienenä pihoilla ja kesä ja sitte tampere sen kas ku ollaan oltu :--) kulta <3 ja sen blogi: http://loljokuiiris.blogspot.com/


reettan oon tuntenu eskarista asti ja me totta tosiaan niin sovitaan toisimme luonteisiin! ollaan molemmat niiin itsepäisiä , mutta kuitenki sellasia huumorintajusia :d parhaimmat muistot no ööö niitä on paljon mutta päällimäisenä ku oltiin tossa kesällä seinäjoella shoppailemas ja kaikki pesisreissut jnejne :) pupu <3 ja sen blogi: http://carpediem-reetta.blogspot.com/


idan oon tuntenu about puoli vuotta kunnolla :) mut kyllä me ollaan toisemme tiietty jo vuosiki sitte :D paljonpaljon muistoja mut päällimäisenä tulee meijän ryyppyreissu yhteen puistoon ja kaikki yhteiset hetket :):) hani <3


tinjan oon tuntenu 6lk eteenpäin , ja nyt 8 ollaan lähennetty vasta kunnolla :---) parhaat muistot no mitäny koulus ja sitku oon ollu niillä! :D muru <3 ja sen blogi: http://justmylifetinja.blogspot.com/


janetten oon tuntenu 6lk leirikoulusta asti , se asuu oulussa joten en nää sitä kovin usein , mut on se tärkee <3 parhaita muistoja on ehottomasti JUHANNUS 2011 ja kaikki oulun jutut :):) kauhee ikävä! :( 


oonan oon tuntenu vasta alle vuoden :( mut se on ihan mahtava tyyppi! ♥ KULTASI <3 haha mut joo parhaita muistoja tän kesän lielahti ku oltiin sie ja sitte kaikki tampereen touhut ku oon sitä nähny. se asuu tampereella niin ei nähä kovin usein :( mut on se ihana! ja sen blogi: http://onsqqu-withoutyouifeellikenothing.blogspot.com/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti