perjantai 26. lokakuuta 2012

Ja mä haluan nähdä ja kokea, en voi loputtomiin asioita hokea.
















Anteeks ihan järjettömästä postaustauosta. Tää ei todellakaan ollut odotettua.. Mutta kyllä tää helpotti paljonki ku ei tarvinnu miettiä ja pähkäillä että mitähän sitä taas kirjottais. 
Mutta juu, huomenna suuntana Tampere ja ostoslistalla ei oo muutakuin ylipolven ulottuvat nahka-/mokkakengät :) sekä mennään Reettan kans kattoon Sofi Oksasen Puhdistus -leffa :) kattoo jos sitä johonki kivaan paikkaan ehtis syömäänkin ;) mutta mitäpä mun viikkoon, koulussa kauhee kiirus, pesis alkaa, ja plööä taidan kuolla :DD
Uusia hankintoja näkyy tossa vikassa kuvassa: Sunsilkin lämpösuoja, Garnierin BB-voide, Lumenen kulmakynä, Lumenen puuteri ja Garnierin kuoriva geeli :) tykänny oon hirveesti tossa kuorintageelistä, ei oo niinkään kovin "kuoriva" mitä yleensä oon tottunu muissa tuotteissa :) eli siis vähän hellempi ihoa kohtaan ja voi käyttää joka päivä.
Huomenna saatte varmaankin tyytyä vaan puhelinlaadullisiin kuviin, kameraa en nimittäin varmaankaan jaksa raahata sielä mukana :D sori. 
Ja nyt postausehdotuksia kehiin! Unelmapostaus on ainakin tulossa ja meikkipostausta tulee jos vaan mitenkään kerkiän! :)

Mua voi myös seurata Instagramissa ja Fhotoroomissa; sallamarjakaarina



6 kommenttia:

  1. voitko tehä lempivaatteista postausta? :)

    VastaaPoista
  2. Tarkoitit varmaan sofi oksasta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo:D näköjään ollu ajatukset vähä muualla kun takertua noihin kirjotusvirheisiin :D mut kiitti huomautuksesta! :)

      Poista
  3. Pitäis itsekin kokeilla tuota kuorivaa geeliä :)

    VastaaPoista