sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Pidä musta kiinni, tiukemmin.



Huivi/ Chez S'Elina
Paita/ H&M
Vyö/ H&M
Farkut/ ginatricot
Korut/ Kalevala





from weit
from weit
from weit
from weit
from wei
Parit hyvät biisit ja kuvat weit:stä mistä mä saan inspiraatiota tähän kurjaan arkeen! Tuntuu siltä, kun ikinä iltasin koulun jälkee ei jaksa vaan tehä mitään. Mun yöunet jää aina niin pieneks kun uni ei tule ja viikonloppuna, kun sais hölläillä niin eiköhän mulla ala aamulla 10 reenit tunnin ajomatkan päässä... Kiukuttaa, ärsyttää ja vituttaa suomeks sanottuna! Onneks ens viikonloppu on vapaa, thank god mä saan unta ♥ eli sunnuntain voin ihan huoletta omistaa vaan pelkälle nukkumiselle, villinä veikkauksena unta parhaillaan jopa 17h ♥ 
Mutta mitenkä mun reenaaminen, hyvin hyvin :) tänään oli testit pesiksestä, mua kiukutti ja kiukuttaa vieläkin niin suunnattomasti nää mun penikkavaivat, ku ei mistään tunnu tulevan mitään niitten kans... Ja niitä pahentaa vaan entisestään kaikki ne pomput ja muut. Huoh, no ei muutakun äitin hierontaan, kylmää ja venyttelyä, toivotaan että sillä parantuu!
Voisin vaikka huomenna alottaa ton BE FIN IN 90 -treeniohjelman, tietysti mun pitää ajatella sitäkin, että reenaan jo muutenkin 5 päivää viikossa, ja melkeinpä aina 6 päivää viikossa niin jonkun näköstä lepoa pitää löytyä, kuin vaan yksi päivä viikossa.. :) katsotaan mitä tulee!
No viikonloppu lähti kivasti käyntiin, koulun jälkeen näin Millaa ja illalla oli reenit. Loppuillasta sitte vana löhöiltiin meillä Reettan kaa ja syötiin terveellisesti täykkäreitten kera ♥ lauantaina lähettiin hilpeenä 6 aikaan aamulla Forssaan, päämääränä kuituareena ja tarkotuksena pelit. Saavutettiin siinä sitten tosiaan tosi hyvällä pelillä kaudena avausvoitto ♥ parempi myöhään, kun ei milloinkaan, vai? :D
Plaah.. Ja jonkun näköstä toivepostausta pitäis vie keretä tekeen, no joo pakkohan mun on :) koitan nyt teille ens viikon aikana hommata jonku videon, ekana pitää vaan käydä ostamassa muistikortti.. :D 



4 kommenttia:

  1. mistä löysit sen treeniohjelman?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, sori en huomannukkaan laittaa sitä tohon :) Youtubesta, joka päivälle on oma video, sisältää levot jne. ja linkki sinne on tässä: http://www.youtube.com/user/BeFitin90

      Poista
  2. mitä te reettan kaa söitte?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. dipattiin porkkanoita, kurkkua ja paprikaa :) sen lisäks oli banaania, kiiviä ja viinirypäleitä :)

      Poista