torstai 27. joulukuuta 2012

Tallinna & muutamat outfitit














Viime viikon torstain outfit
T-paita /Vero Moda
farkkutakki /H&M
farkut /ginatricot
huivi/ ginatricot
takki/ ONLY
laukku/ Björn Borg
kengät/ UGG
Perjantain outfit
bandeau/ ginatricot
toppi/ vero moda
neule/ -
takki/ ONLY
farkut/ ginatricot
kengät/ Skopunkten
laukku/ Seppälä


Jepjep, eli tää tauko ei ollu mitenkään odotettua. Päähän ei vaan ilmestyny mitään sellasta "kirjotettavaa" että olis ollu pakko päästä tänne kirjotteleen. Kauhee kiire kokoajan päällä joka ikiseen paikkaan :( nyt mä alotan tsemppaamisen! :) Oivoi no mitäs tässä nyt kertois, kuvia ja asiaa on niin paljon eri paikoista!
Oltiin tosiaan Iiriksen kanssa Virossa pe-la välinen aika ja sinne tosiaan kulu aikaa ja rahaa :D lähettiin siis perjantaina heti todistusten jaon jälkeen kohti Helsingin satamaa, ja yks pieni sana mun todistuksesta, se oli paska. Mun ka laski 7,9:ään, että tota ei tällä paljoo mihinkään hyviin kouluihin haeta (vaikka talvitodistuksella haetaan pääsykokeisiin). Meidän laiva lähti kohti Tallinnaa klo 19, mentiin sinne Baltic Princessillä :) oli kyllä kiva laiva! :) Tallinnaan päästyä napattiin taksi ja mentiin yhelle Iiriksen tutulle yöksi :) aamulla sitten kauppakeskukseen (joku rocca maare tms.. :DDD) ja sielä aikaa kului 6h ja 250€, aika bueno vai mitä? Takasin tullessa olikin sitten laivana Star ja kotona olin siinä 4-5 aikaan yöllä :) kiva reissu oli, kiitti Iiris ♥
Joululahjoista ja joulusta yleensäkkin teen erillisen postauksen huomenna :)
MUUTEN, mua niin harmittaa kun oon tässä kohta 3kertaa yrittämässä tehdä sitä meikkivideota, mutta aina on joku huonosti, joko mun naamaa ei näy kun puoliksi tai että valotus on aivan järkyttävä :D no kattoo sitten huomenna! 

1 kommentti:

  1. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD rocca maare
    + miks laitoit just noi kamalimmat kuvat musta, kurapuo

    VastaaPoista