tiistai 27. marraskuuta 2012

Naked Truth.


Anonyymi heitti tälläsen postauksen kehiin ja minäpä toteutan :)
Siinä se on, mun mielestä järkyttävässä kunnossa oleva ja luonnollinen  iho... :D vihaan vihaan ja vihaan mun ottaa, koska se on tässä pahimmassa kunnossa :/
Mulla on siis ripsipidennykset, mutta voin kertoo että ilman noita näyttäsin niin kaljulta että oivoi :DDDDD
Käytän naamassa siis kevyesti syväpuhdistavaa kuorintageelia ja apteekin Brevoxyliä, joka on tarkoitettu aknen hoitoon ja kuivattaa paljon ihoa. 
Mulla on tosi rasvanen iho, vaikka mitä käyttäis niin se vaan pysyy sellasena. Siks en rasvaakkaan naamaa joka päivä, tai edes joka viikko jos sen sais vähän rauhottuun.
Kertokaa mielipiteitä ja vinkkejä millä saada tällänen nassu kuntoon! :)

Ja anonyymit, jotka poraa, että käyttäisin hurjan paljon meikkiä niin oivoi. Mun meikkiin kuuluu siis BB-voide, puuteri, kulmakynä ja aurinkopuuteri, joten mä en millään jaksa kuunnella sitä poraamista siittä että kuinka luonnottomalta näytän niitten kanssa, koska itseni mielestä en näytä :) mutta ei siinä mitään, tottahan te nimettömät voitte tulla tänne haukkumaan, mutta valitettavasti sellasia kommentteja en julkaise.

12 kommenttia:

  1. Miten pitkät noi ripset on ja missä käyt huollattamas niitä ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on 13mm :) käyn Kristiinalla huollattamassa :)

      Poista
  2. Muistathan, että vaikket rasvaa ihoa niin sen on silti saatava tarpeeksi kosteutta! :)

    VastaaPoista
  3. Sulla ei todellakaan ole huono iho verrattuna mun ihoon. :)

    VastaaPoista
  4. Ittelläkin on rasvottuva iha ja luin jostain et jos naama ei saa jostain rasvaa nii se rupee tekeen sitä itte. mut en si tiiä päteekö kaikkiin :) oot kyl hurjan kaunis ilman meikkiikin!

    VastaaPoista
  5. ihana oot ilman meikkiäki <3 ! (-:

    VastaaPoista
  6. jos se iho on rasvottuva, sitä pitää nimenomaan rasvata niinku edellinenkin ano sano.

    VastaaPoista
  7. ootpa nätti ilman meikkiäkin :)! ja tää sun blogis on kans tosi kiva <3 oli pakko jäädä lukemaan useampikin postaus :3!

    fashionsituation.blogspot.com <3

    VastaaPoista