tiistai 24. heinäkuuta 2012

JB ♥










TÄMÄ TYTTÖ LÄHTEE ENS KEVÄÄNÄ KATTOON JUSTINIA! ♥ oon varmasti niin fiiliksissä kun se laulaa up:in ja one less lonely girl:in!! En keksi muuta sanaa kuin että IHANAA! Onko täällä muita jotka omistaa paikkansa tonne keikalle?
Olin siis Iiriksellä eilen yötä, tarkotuksena herätä aamulla yheksäks ostaan Justin Bieberin keikalle lippuja, eka päämäärä oli se 380€ liput, mihin olis sisältyny nää jutut;


JUSTIN BIEBER VIP MEET & GREET EXPERIENCE 380 EUR
* yksi (1) korkeimpaan hintakategoriaan kuuluva kenttälippu
* Meet & Greet -tapaaminen Justin Bieberin kanssa
* Kuvan (1) Justin Bieberin kanssa
* Niminkirjoituksella varustettu vinyyliversio Justin Bieberin uudesta "Believe" -albumista
* Justin Bieber VIP fanituotteita, yhden (1) kutakin:
- Justin Bieber lahjakassi (suunniteltu ainoastaan VIP paketin hankkineille!)
- Justin Bieber kiertuekäsiohjelma tai kuvakirja
- Justin Bieber VIP passi & Justin Bieber VIP kaulanauha
- Justin Bieber juhla-konserttilippu muistoksi
* VIP Priority Check-In (konserttipaikoissa, joissa mahdollista)
* VIP sisääntulo (konserttipaikoissa, joissa mahdollista)
* VIP host paikanpäällä
* VIP asiakaspalvelu

Mutta ei saatukaan noita, nää siis meni alta aikayksikön loppuun. No minä ja Iiris ollaan tosiaankin tyytyväisiä tähän The Diamond VIP-lippu pakettiin, johon sisältyy nää;

THE DIAMOND VIP -paketti 245 EUR
* yksi (1) korkeimpaan hintakategoriaan kuuluva kenttälippu
* Justin Bieber VIP fanituotteita, yhden (1) kutakin:
- Justin Bieber lahjakassi (suunniteltu ainoastaan VIP paketin hankkineille!)
- Justin Bieber kiertuekäsiohjelma tai kuvakirja
- Justin Bieber VIP passi & Justin Bieber VIP kaulanauha
- Justin Bieber juhla-konserttilippu muistoksi

Tosiaan, kannattaa olla onnellisia jos on saanu ees liput varaukseen ja ostettua siinä kahessa minuutissa missä ne meni loppuun! Nimittäin vaan 38% sai ne liput!! Ja loput 62% jäi ilman.
Mutta tosiaan here we come Hartwall Areena ja Justin Bieber 26.4.2013 ♥ oon niin ilonen!! :))




all photos from weit


16 kommenttia:

  1. Voi että vähänkö siistiä! o: Pakko sanoo et oon kyllä kade sulle vaikka en nyt mikää bieber fani ookkaan :D:D:D Mutta kyllä Justin hyvää musaa tekee(: Ja olishan se siistii nähä joku niin suuri stara:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :) mulle tää on tosi iso "unelma", että pääsen kattoon ku oon Justinia kuunnellu jo 3 vuotta :D ja juu onhan tääki mun eka sellanen kunnon stara :D innolla ootellessa! :)

      Poista
  2. THANK YOU LORD <333333333333333333333333333333

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. eiku vaa soittelee lippu.fi:iin et onko peruutuspaikkoja :)

      Poista
  4. vau! mun kaveri sai kans sen lipun, se on kans suuuuri fani :D

    VastaaPoista
  5. mä sain kans lipun onneksi alakatsomoo :) oon nii happy oikeasti <3 !! ja tää sun blogis on yli hieno ja kiva (: !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. että miten ihanaa ♥ mäki oon niin onnellinen että ees sain koko lipun!! mut kiitooos, kattelin tota sunkin ja seki on tosi ihana! :)))

      Poista
  6. Oon kateelline sulle ... Ite en kerenny ostaa lippuu ja oon kanssa ite kova fani. Jäi kyllä harmittamaan kovasti mutta pitää kai sitte soitella sinne lippu.fi:hin ja kysellä peruutuksia. Ja sulla on muutes kiva blogi (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi paska :s no hei toivottavasti saat lipun! Ja jos sä haluut tosiaan sinne keikalle niin kannattaaa kattoo viagogo:sta lippuja, sieltä saa mut vaan kalliimmalla! Ja kiitos :))

      Poista
  7. se ei varmaa laula nita vanhoja biisei:( mut siel nähää!;)

    VastaaPoista
  8. Puspus, Justin <3 Mut niin, se ei oo laulamassa esim. One Less Lonely Girliä eikä Uppia, vaikka ite haluaisin, koska kyseessä Believe Tour :)

    Tuukka

    VastaaPoista
  9. Olin kans tulos kirjottamaa ettei se oo laulamas niit vanhoi biisei :<< mut SIEL NÄHDÄÄ♥ SAIN KANS EHITTYY OSTAA NE DIAMOND VIPIT♥ JA OON NII MIELISSÄÄ ETTÄ EI VOI OLLA! :'D ps. ihana blogi♥ :')

    VastaaPoista
  10. kiiitooos ja joo siel nähää;):)

    VastaaPoista