lauantai 19. marraskuuta 2011

dancar COTURO


heipsun :):) 
eilen oltii jennalla viettämäs tyttöjen iltaa ♥ oli kyllä tosi kivaa :--) syötiin vähä kaikkee mättöö & katottii se elokuu leffa. vaikka oonki nähny sen jo kerran mut onhan se ihan jees vaikken sitä kokonaan kattonukkaa :Dd mutta joo tänää aamulla heräsin ja lähettii äitin kaa kylälle , varattii mun konfikseen se kampaaja-aika ja ostin värjätyille hiuksille hoitoainetta , uuden lämpösuojan ja four reasonin kestovärin ice ice blondy ♥ sen jälkee lähettii sitte kihniöön millalle sarkun kans =) chillailtii sielä vaan jne :D:D milla kiharti mun hiusset ! huomenna olis sitte omaa turnausta tää parkanos salibandystä siiis ja voisin lukee vaikka enkkua ny. ei mulla muuta :Dd ainii muuten , tuli toive että teen postauksen siitä miten hoidan mun ihoa :-) laitan sen tonne loppuun.






9,90€


7,45€
niin ja ihoni hoitamiseen periaattees aika vähän aikaa , iltasin kun käyn suihkus pesen mun kasvot Garnierin PureActive ExfoBrusher jutulla , missä on se harjapää. musta se on ollu tosi jees ja tulee raikas olo sen käytön jälkeen. ja toinen mitä käytän joskus on Brevoxyl 40mg/g , sitä saa apteekista ja on oikeesti tarkotettu aknen hoitoon , mutta kun mulla ei sitä ole niin en käytä päivittäin , vaan ehkä kerran viikossa , riippuu mun ihon kunnosta. suosittelen sitä ehdottomasti ! bervoxyl auttaa ainaki mulla siinä että saan käyttää meikkivoidetta & puuteria ilman että mulla tulis joka viikko uusia näppylöitä kasvoihin.








1 kommentti: